choroby dziąseł - recesje

Choroby dziąseł i przyzębia – recesje

Zbudowane z tkanek miękkich dziąsła są podatne na schorzenia. Choroby dziąseł i przyzębia dotykają coraz więkrza   część  społeczeństwa. Ich przyczyną może być zła higiena , wadliwe  wypełnienia,  korony mosty,
sters,  tytoń czy  niewłaściwa dieta. Początki choroby  są  niemal niezauważalne. W  przypadku wystapienia nasilonych    objawów mianowicie   krwawienia  z  dziąseł,  bólu  czy  odsłaniania  korzeni zebów należy się
niezwłocznie zwrócić do periodontologia. Zaniki  dziąsła jakie często  obserwujemy  wokól zębów nazywamy recesjami. Leczenie polegana na usunięciu przyczyny i pokryciu korzenia dziąsłem z innej okolicy jamy ustnej.

Po zdiagnozowaniu problemu dziąsłowego periodontolog zajmuje się leczeniem przyczynowym, a w razie
potrzeby także periochirurgicznym. Każdy przypadek wymaga osobnego potraktowania zależnie od typu i
nasilenia problemu. Pacjentom z recesjami przeszczepia się tkankę łączną na powierzchnię korzenia zęba.

Efekty korekty periochirurgicznej prezentujemy poniżej

stan przed                                                                        po leczeniu

periodontolog poznań

periodontologia poznań

periodontolog poznańperiodontologia poznań

Periodontolog – zakres usług

Osoby, które borykają się z chorobami dziąseł, zapraszamy do kliniki DENS Stomatologia ul. Gwarna 13.Gwarantujemy rzetelne doradztwo, profesjonalne i skuteczne leczenie oraz przyjazną obsługę.

Periodontologia DENS Stomatologia Poznań ul. Gwarna 13