gwarancja

Najcześciej zadawanym pytaniem jest ewentualny ból towarzyszacy zabiegom a na drugim miejscu gwarancja na wykonywane usługi implantologiczne czy protetyczne. W medycynie musimy opierać się głównie na statystykach i można śmiało powiedzieć iż po prawidłowej klasyfikacji pacjenta i odpowiedniej procedurze prawdopodobieństwo przyjęcia wszczepu jest praktycznie 100%. Niepowodzenie, jeśli występuje najczęściej obserwowane jest w niedługim czasie po zabiegu. Taki wszczep jest usuwany i po okresie gojenia wprowadzany jest następny oczywiście nieodpłatnie.

implanty zębowe
Dzięki karcie gwarancyjnej mogą państwo w razie jakichkolwiek problemów skorzystać z pomocy w gabinetach autoryzowanych praktycznie na całym świecie.
Jeśli Pacjent przestrzega odpowiedniej higieny jamy ustnej prawdopodobieństwo utrzymania implantu przez okres 15 lat waha się w granicach 93%. Wynik jest stosunkowo obiecujący zważywszy na stale rozwijającą się dziedzinę jaką jest implantologia.

Implant który zintegrował się z kością jest z nią połączony w sposób trwały i nie ma możliwości jego usunięcia (trzeba go wyciąć razem z otaczającą kością). Pamiętać jednak trzeba, że tak samo jak o własne zęby również o implanty trzeba dbać. Choroby dziąseł które towarzyszą złej higienie mogą także doprowadzić do utraty wszczepu.

Aby uchronić Nasze nowe zęby przed powikłaniami niezbędne są wizyty kontrolne na których wszelkie problemy można uchwycić we wczesnym stadium.

W naszej firmie Pacjent otrzymuje 10 letnią gwarancję na implant pod warunkiem przestrzegania regularnych wizyt kontrolnych. Takie postępowanie gwarantuje firma Nobel Biocare która bezpłatnie wymiana wszczep na nowy w przypadku jakichkolwiek niepowodzeń. Jest to dla lekarza także gwarancja produktów na najwyższym poziomie.